dinsdag 9 oktober 2018

Een nieuw begin...

Er is een lange tijd geweest dat ik niet heb geschreven voor Balans is Alles.

Voortvarend ging ik van start om te schrijven over mijn leven... 


Ik gebruikte daarbij Wordpress als middel om mijn blog te publiceren. Maar alhoewel velen mij zullen tegenspreken voel ik mij daar niet prettig. Steeds maar moeten zoeken naar hoe je iets moet doen...
Dus besloot ik terug te gaan naar Blogger, waar ook mijn andere blog; levenmetbeardedcollies.blogspot.com zijn roots heeft en welk platform mij qua werken voelt als thuis.
Natuurlijk nam ik een aantal van mijn eerdere Blogcolumns  en heb deze vandaag opnieuw gepubliceerd. Ze zijn ergens geschreven in het afgelopen half jaar....

Vanaf nu hoop ik hier regelmatig te schrijven over mijn dagelijks leven, leuke dingen, de mindere, mijn handicap, mijn  geluk, mijn passies, hobbies en gewoon wat me leuk lijkt.


Ik hoop dat je me wilt gaan volgen en natuurlijk is het helemaal te gek als je eens een keertje een berichtje achter laat ...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten